10 saker du inte visste om mig... (stulit från syrrans blogg)

jag...............


  • Har och kommer med stor sannorlikhet aldrig använda morgonrock
  • Har än idag efter att ha sett filmen Candyman aldrig vågat "Candyman" fem gånger framför spegeln
  • Har fobi för all slags avföring
  • Är allergisk mot någon ingrediens som finns i den vardagliga mat (vet ej själv vad)
  • Nyser så fort börjar äta choklad
  • Avskydde musik fram till högstadiet
  • Är rätt hyfsad på att imitera folk och tecknadefigurer
  • Har spelat både Hockey och Tennis
  • Samlar på skräckfilm från Italien
  • Avskyr att bli klassad som hårdrockare bara för att jag älskar metal av all dess slag, lyssnar på mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hur kan du inte använda morgonrock? Det är det absolut skönaste plagg man kan ha på sig.

2010-03-09 @ 14:58:30
URL: http://weepingbrother.blogspot.com
Postat av: Christer

Jag skulle känna mig så instängd och klumpigt ofräsch i morgonrock, T-shirt och underkläder räcker bra det :)

2010-03-09 @ 21:32:38
URL: http://mondochrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0