Drömmar ger bismak

Fick en konstig bismak nu är jag skulle logga in på mitt bankkonto. Kändes helt konstigt i munnen och man mådde lite illa av smaken. Varför kommer jag till snart....

Jag brukar ju drömma skumma drömmar, eller väldigt starka drömmar. Det blir som jag är där i verkligheten, kanske inte är alltid jag minns dem. Teman som brukar dyka upp är sökandet efter någon/något, tappa tänder och att man bara är i kalsonger eller liknande i allmänheten (den jobbigaste drömmen för det känns så verkligt och man känner sig så utsatt) Kanske tar upp om detta mer senare.

Men iaf så drömde jag i natt att jag käka upp (också vanligt tema) bankdosan som man loggar in med. Kom på det nu när jag logga in på riktigt, minns hur illa den smaka i drömmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0