It's alive!

Såg nu att det var bra längesen jag skrev nåt här, på både gott och ont. Har inte haft nån större lust att skriva bara men samtidigt känner jag mig lat. Men fuck that shit now är tillbaka och ska försöka vara lika aktiv som förr. Och kanske elakare, snällare, roligare, ärligare men framförallt mindre vårdad språk :)

Vad har hänt? ja en del nu, kanske därför jag fått för mig att anteckna lite. Våren är ju här och man blir ju piggare. Kan också vara ännu en anledning till bloggadets återhämtning.

Men just nu vill jag bara skriva av mig lite. Känns som nåt är på väg att explodera eller blomma ut snällare sagt och jag vet inte vad det är än, men något ligger luften och jag kan inte riktigt koncentrerar mig och det gör mig rastlös.

Tur att Sats finns då där jag kan förbränna min rastlöshet, börjar ge resultat nu. Har nog gått ner 5 kilo snart, fått lite mindre mage och lite mer biceps men det är framförallt höfter som har blivit starkare i.o.m det känner jag mig mer akrobatiskt, mer spänstig och vigare. Fortsätter det så här kan gå ner i spagat :)

Men som sagt nåt är på görningen, kanske bara är våren, men vi får se, ser fram emot det men både spänning och oro...

Slutligen

Bäst just nu:
Wild Beasts
The Divine Comedy
Pendulum
Neil Halstead
(Husgud nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0