King of the Closet

Har blivit rätt mycket skrivande om träning och kroppsförändring på senaste tiden på bloggen men det är väl det som händer mest just nu, och så bilköp. Hoppas andra saker händer men det får väl komma senare när det är redo.

Men iaf så kommer det nya problem, kläder börjar verkligen hänga löst även jackor mm, köpte kortbyxor nyligen som var på gränsen till att vara för små då, ja nu har jag skärp runt dem. Tror jag förbränner underfett på andra ställen nu än bara magen. Lår- och bakfettet förbränns gissar jag på, och det klagar jag inte över. Och när det ger resultat ska jag fota det och lägga ut på bloggen :)
Nä så långt går jag inte, ingen som vill se sånt, inte ens jag... visst tycker jag att människor är rätt överdrivet kroppsskygga idag, man kan ju inte ens gå utan t-shirt en varm sommardag utan att folk skakar på huvudet och då går man inte heller mitt i centrum bland 1000tals pers. Men när de kommer till asses så passar de bäst i byxorna...

Summan:
Måste ta en shopping runda snart, tyvärr vet jag inte om jag har nåt min gräns, onödigt att köpa kläder som sen blir för små. Problemet blir sen, vad ska jag göra med de gamla kläderna, kommer jag "växa" in i dem när jag blir äldre eller is this hur jag kommer se ut i framtiden? I-landproblem...

Kommentarer
Postat av: Arlene

skaffa symaskin och sy in dom - mycke mera miljövänligare också!

2010-05-27 @ 12:16:58
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0