Största resultatet av all träning

Tänkte visa med bilder vart det har påverkat mig mest av all träning. Kan ju säga att i det stora hela har det mesta av kroppen påverkats av all träningen, har väl inte blivit något muskelberg och det hade jag väl inte tänkt att bli heller. Men jag har blivit smidigare och det känns i bena och höfterna, kan röra mig bättre. Fått bättre kondition och kroppsteknik mm.
Men där det syns och verkligen känns är i magen, har ju gått ner snart 10kilo, tror inte alla dom kilona satt i magen för jag var definitiv inte tjock innan men mycket underhudsfett har lämnat system :)

Tog mig friheten att foto lite på magen för att få en annan syn på det hela. Och här kommer de

"Nej vad säger han ska han lägga ut bilder sig själv halvnaken och nästan visa paketet"

Och svaret på det är att detta bara är resultat bilder och inget annat, folk med taskig fantasi får väl titta bort. Plus så har jag förmågan att göra så här, det är ju ändå jag som har tränat till detta. Och så är det min blogg och jag får göra vad jag vill med den (nästan) :)


Fått s.k. hashhål under revbenen





Köpte byxorna innan jag träna seriöst





Dragit in magen till max







Jag hoppas detta inte var för känsligt för de kroppsrädda, som sagt detta är bara resultat bilder och inget annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0